Analys inför tävling

2013-06-26 @ 15:52:08 / Vardag
Det blev ingen programridning idag pågrundav konstant ös regn här hemma, så vi får träna på egen hand sen när de lagt sig lite. Ska rida igenom LB:0 som vi debuterar nu på fredag, vi startar preliminärt kl 11.05 och 9.35 på lördag LB:1

Ska jag vara ärlig så har jag inga förväntningar alls, jag vet att motståndet är skit tufft. klubbkompisarna Elin och Amanda är super duktiga och de ska bli så kul att träffa dom! 
Startfältet består av riktigt duktiga ryttare och fina hästar, vissa av dom har ju tävlat långt över LB och så kommer jag här med en relativt grön häst, men vi tar det som en ny erfarenhet och bara regional-bedömning är ju mycket svårare, domaren Jenny Engström har jag faktsikt ingen erfarenhet av. Men de ska bli kul och jag hoppas att Rb är med mig.

 
hm är lite osäker på outfits dessa två dagar?  blir de sol och blås så måste jag ha huva då blir det Agria schabrak annars har jag ett vitt-silver schokemöhle att använda.  och typ 10 till att välja på, haha men de står mellan dom två iallafall.. vilket ilandsproblem;)
 


Postat av: Amanda Hellman

Åå, det ska bli superkul att träffa er! <3

Svar: ja de vare!! lycka till imorgon, kommer ju inte dit men ska följa er på equipe! nu tar du hem de här de är jag säker på :*<3
Evelinn Åkerman

2013-06-27 @ 12:02:59 / http://ecuality.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: