Avslutning

2013-06-15 @ 18:15:58 / Vardag
Åh så härligt med sommarlov!
(ikke hästrelaterat inlägg)
 
 
i torsdags hade vi nio kamp, med massa aktiviteter och som slutkläm en dragkamp. De va trevligt men tyvärr ösregnade det ju så man va jätte skitig. Efter de gick jag hem till felicia och vi gjorde oss iordning för balen. klockan 5 samlades vi utanför Stinsen hotel

 
vi satt klassvis och åt jätte god mat och hade det super trevligt med rolig underhållning och skojs! sen gick vi ner till källarlokalen och hade en grym avslutningsfest, verkligen jätte kul! helt slut vid 11 när den slutade då kom mamma och hämta mig och jag somna ganska fort. 
 
Igår slutade jag skolan somsagt, alla va så fina och de va en bra sista dag. Först samlades vi i klassrummet innan vi gick till bollhallen för lite sång och avtack av niorna,
 
är så nöjd med mitt betyg, på höstterminen hade jag F i 4 ämnen, varav matten som jag kämpat stenhårt med. Nu har jag godkänt i allt utom ett ämne, och det var bild, haha ångrar att jag inte ansträngde mig mer i 7an-8an..
Vi fick rosor och fick massa aplåder och kramar från alla, vi gick tillbaka till skolan och sa hejdå till alla, det var riktigt sorligt faktiskt.. Sen sprang vi ut och blev mottagna av alla föräldrar, nära och kära!
 
 
min älskling var där♥
 
jag gick med micke och fikade sen drog jag till felicia och vi packade ihop allt, åkte tillbaka till skolan och tog bussen till skara sommarland! Jaha nu var de bara att ladda om för fest, sveriges största avslutningsfest! Vi åkte massa karuseller, hade skit kul, träffade nytt folk och dansade som aldrig förr! måste säga att vi från hallsberg ÄGDE dansgolvet, alla ville komma och dansa med oss, alla följde efter oss och flockades runt våran ring. shit va grymma vi va, vi va så bäst så att min kompis fick ta en bitchslap rakt i ansiktet och jag fick en drink kastad över mig HAHA! men det hindrade inte oss!
 
vi kom hem till hallsberg vid 3 och var heeeelt slut!  Idag är jag öm i hela kroppen och tömd på energi, men ska ut till min underbara häst och rida sen kommer micke och hämtar mig!
 
 


Postat av: Maja

Grattis till avslutningen! :)
När jag slutade grät jag helt hysteriskt, haha!

Svar: tack! haha naw;)
Evelinn Åkerman

2013-06-15 @ 20:24:07 / http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: