Dagens tävling

2013-06-28 @ 14:21:00 / Tävling
Riktigt nöjd med Rhett Butler idag, han har varit på tävling väldigt spänd och jobbig med formen idag låg han där i samma form under hela ritten så de kändes bra! Han tittade inte på nånting heller känns bra.

Kände på framridningen att jag mesred lite, lite långa tyglar lite slöa skänklar jag måste tagga till mig lite och rida lika effektivt som på träning. Det blev bättre inne på banan men jag kände att han somnade till i collectingring då de va så kladdigt att man bara vågade skritta där. Framridningen var ju också i ett skit varmt ridhus så de va ju inte heller de bästa. Han va inte seg på banan inte alls men imorgon ska jag försöka sätta mer tryck i han och rida 100 gånger mer!
De va en bra debut inga missar och domaren gav oss 64,81% vilket jag är super nöjd med i det tuffa motståndet.

Nu taggar vi om till imorgon och jag har en helt annan strategi tills då, tror de kommer bli bra!
kan tillägga att strumpan var kritvit innan vi gick in på banan hmrf...

 


Postat av: Felicia

Så duktiga! Lycka till imorgon babes

Svar: puss
Evelinn Åkerman

2013-06-28 @ 15:14:16 / http://feliciaaspluund.blogg.se
Postat av: Kajsa

Så fina ni är :)

Svar: tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2013-06-28 @ 15:42:05 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Ellen

BRAVO!Så roligt att läsa att det går bra :)

Svar: ååh tack<3
Evelinn Åkerman

2013-06-28 @ 17:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: