Gårdagens dressyrträning

2013-06-24 @ 11:02:00 / Träning
Är så nöjd med träningen igår! i lördags vet jag inte vad som flög i han han va skit dum och stallde sig och bara sparkade bakut stilla stående, han vägrade röra sig en meter. Som tur va höll det inte i sig idag inte på samma sätt iallafall. Vi red lite LA-rörelser och det börjar sitta nu! Vi har faktiskt våran LA debut inplanerad nu men jag tänker inte säga när ;)
Så kul att allt går så bra och Erika är verkligen världens bästa tränare, förut gick vi ett steg fram och två tillbaka men nu tar vi tre steg fram varje gång! 

Laddar tävling på fredag, hoppas formen håller i sig!




Här får ni en liten film, ibland blir han lite spänd och då ställer jag honom utåt några steg för att sen lägga ner han i form ifall ni undrar så gör jag det med mening! Dela gärna med er vad ni tycker.
förresten, visste ni att i just det här ridhuset påbörjade jag min ridkarriär, de va lite nostalgi att va tillbaka på ridskolan igen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: