Gårdagens studentfirande

2013-06-08 @ 16:31:00 / Vardag
gick som sagt upp efter 9 nån gång, då åt jag frukost och fixade mig för att dra vidare till örebro. åkte tillsammans med min pojkväns mamma in och där träffade vi hela släkten och gick tillsammans och väntade ut studenterna, de va inte så mycket folk så de va ju skönt. När han väl kom ut och vi hade fått hänga på alla nallar och blommor så var de fika på skolgården och sen åkte dom iväg på flaket. 

så himla fin ♥
 
vi åkte hem och väntade på att han skulle komma tillbaka, jag hann ta en tupplur haha. Sen när han kom hem igen så var de god mat tillsammans med alla, sen fick jag skjuts till bussen och tog den hem. 

På kvällen va jag borta vid sjön med några vänner, vi grillade och hade de jätte mys.
Älskar att de snart är sommarlov, 6 dagar sen smäller de!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: