Gårdagens tävling

2013-06-30 @ 17:19:00 / Vardag
Märke på morgon när jag kom vilken trött ponny jag hade, han låg ner när jag kom så han fick äta lite havre och sen fixade jag han innan vi åkte iväg till kumla idag igen. Red som sagt väldigt tidigt. På framridningen va han super fin, kände verkligen att åh de här kommer bli bra. Inne på banan red jag som aldrig förr så jag är nöjd med mig själv tyärr blev han lite seg så ena travökningen hann vi inte komma igång i men en galoppökning va jätte fin. Tyvärr bröt han av i galoppvolten som vi fick en 4a på i den andra volten fick vi 8,5p så de va synd att han bröt av de kostade några procent.. Men i det stora hela är jag nöjd, han kollade inte på annat, han va suuuuper fin och rund i formen. Så snäll vid hanteringen och helt enkelt bäst.

Nu är planen så här, nästa vecka tävling. sen vila ett tag. Sen ska vi ut och tävla några LC:er igen för att höja oss där och även LB. Sen nån LA start innan div 2 som drar igång nu i höst. Jag är super taggad!

fin fina
 
bilder som bästa mamma har tagit!
 
 


Postat av: Kajsa

Så fina ni är :)

Svar: tack söta du!
Evelinn Åkerman

2013-06-30 @ 18:24:52 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej jag tävlar i hoppning så jag undra en sak hur rider man fram hästen i dressyr?? :) tack för svaret i förhand :)

Svar: hur man rider fram? förstår inte, man rider på en ridbana tills man går in på banan?
Evelinn Åkerman

2013-07-02 @ 23:58:59
Postat av: Linn Ingvarsson

Läckert!

Sorrya att jag glömt bort att svara på din kommentar om Burmasponnyerna! Ja det stämmer att jag har ridit ett par stycken av dem, närmare bestämt: Malin Head, Ottawa, Oliver och Princip (: Vad hette den du provred?

Svar: åh tack!
Evelinn Åkerman

2013-07-06 @ 16:40:57 / http://dressyrmupparna.se
Postat av: Cissi

Jises.. super fina bilder:o
Min högsta önskan är att en vacker dag kunna bli en duktig ryttare :)

Svar: tack snälla! träna på och ge aldrig upp, ska försöka komma dit jag med en dag:) lycka til!
Evelinn Åkerman

2013-07-06 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: