Heja Sverige!

2013-06-27 @ 08:09:00 /
En vän som jag lärde känna på brolöten när vi jobbade tillsammans, minns hur vi slet när de va hösäsong och vi skulle stapla upp alla balar haha, alla tidiga mornar vi fodrat och fixat stallet. har nog aldrig mött en sån trevlig, jordnära och framförallt glädjespridande tjej som henne. 
De va inte mer än ett år sen vi tränade tillsammans och nu är Lina och Oj Oj uttagna till Nordiska Mästerskapen och på plats på flyinge och ska tävla, helt grymt vad duktiga dom är och jag kan erkänna att även om vi är i samma ålder så är hon en förebild för mig!
 
De är sjukt kul att följa hennes blogg nu bakom kulisserna när hon är på NM, jag kan säga att jag håller alla tummarna för er! 
 
http://liinadolk.blogg.se
 


Postat av: Lina

Vad gulligt skrivet! Tack snälla, det värmer!

Svar: så lite så!
Evelinn Åkerman

2013-06-27 @ 22:25:19 / http://www.liinadolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: