Vårat första meeting?

2013-06-03 @ 19:58:40 / Vardag
Ja nu sitter jag i valet och kvalet att anmäla till en cup på örsta i slutet av juni, klasserna är LB:0, LB:1 och LA:1 utdelade på tre dagar alltså en hel helg. Jag känner att dom två första dagarna är ju okej men debut i LA? hm jag vet inte.. Asså vi har ju inte fått några höjdar resultat i LB ännu men nu känner jag ju att vi verkligen är på gång! Han kan ju allt ur LA:n även om det inte är klockrent, tiometers volterna är inga konstigheter, skänkelvikningarna flyter på, rygga går oftast, de är väl den förvända galoppen de kan flyta iväg lite, men som tur är så är det ingen större sträcka i just LA:1an. Det vore ju kul att få vara med på ett meeting, de är ju inte så himla ofta i dessa klasser och Örsta är ju ett ställe där vi är vana vid och de har oftast gått brsa just där och vi
har faktiskt plockat placeringar vid varje tillfälle vi varit där..
 

Hm jag är verkligen fundersam, visst kan jag åka både fredag och lördag men de vore ju skoj att fullfölja hela meetinget och även fixa en debut i LA, även om det skulle gå piss så kan man ju alltid gå tillbaka till de lättare klasserna och få lite mer vana och sen komma tillbaka?!
 

Får prata lite med min mor och min kära tränare, dom ger alltid bäst råd! 


Postat av: Carolina - Beridare på Stall Assla

sv: Tack snälla!

Lycka till! :)

Svar: tack!
Evelinn Åkerman

2013-06-03 @ 20:09:04 / http://asslatjejerna.se
Postat av: Emma - En satsande tävlingsryttare

Jag tycker att ni ska åka, helt klart, ni båda är så duktiga och om inget annat så blir de en träning för er, alla lär sig inte på en gång. Som jag och Zilda vi är båda spända och presterar inte lika bra som vi skulle kunna göra på dressyrbanorna men vi lär oss med tiden . Men de tycker jag helt klart som sagt, är bra att starta fler dagar för träningensskull, det är både nyttigt och man lär sig utav de. Kram !<3

Svar: bra tankar där!:)
Evelinn Åkerman

2013-06-03 @ 20:40:09 / http://ziro.blogg.se
Postat av: Seoulsisters

Fin häst!!

Svar: tack snälla!
Evelinn Åkerman

Postat av: Elsa

Jag tycker ni ska åka. Även om ni failar ( tror ABSOLUT inte ni gör det). Men "våga, satsa, vinn" För att lyckas måste man våga ta risker. Var nyss på en tävling och det gick dåligt. Det var min ponnys första tävling o ja. Du kan nog gissa resten. MEN, jag vet att vi kan tusen ggr bättre o vi ska ge revansch om några dagar!:)

Svar: kloka tankar där!
Evelinn Åkerman

2013-06-04 @ 17:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: