3 år

2013-10-11 @ 15:56:50 / Vardag
Tre år tillsammans med min bästa vän!
 
 
 
 


Postat av: Anonym

Haha inger roligare för dig än att sitta och klaga på nellies insta att hon rider hästarna bakom lod, herregud väx upp och granska dig själv lite bättre innan du klagar på andra.

Svar: Tycker bara att är man en sån stor förebild för så många unga tjejer som hon är, då borde man veta vilken form man ska rida sin häst i. Tycker du kan växa upp och skriva ditt namn istället för anonym, du är inte anonym nånstans ska du veta lilla du:)
Evelinn Åkerman

2013-10-11 @ 17:03:21
Postat av: Anonym

Vad länge sen de var du bloggade :( tycker de är så kul att kolla in din blogg efter skolan och läsa lite

Svar: Nu börjar jag igen! häng med vettja
Evelinn Åkerman

2013-10-25 @ 08:29:00
Postat av: JennyM

Sv: ja det är extremt dåligt med tävlingar nu :/ De flesta jag skrivit upp är programridningar eller klubbtävlingar. En är regional bara.. Jättetråkigt, men med Dino så gör det inget för han behöver bara komma ut och få träningstävla och jag hade gärna kännt på några fler MSVB klasser också så det gör som sagt inte så mycket. Sedan kommer jag inte åka på alla men det är dessa som finns att välja på :)

Men har ni börjat med vinterträningen nu då? Tråkigt, men väldigt nyttigt :)

Svar: okej vad trist men som sagt de är bra för träningens skull!
Jag svarar på din fråga i ett inlägg för det passade ganska bra in på vad jag tänkt skriva :)
Evelinn Åkerman

2013-10-28 @ 02:54:40 / http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: