Dagen

2014-08-09 @ 12:58:00 / Planering
Idag är det alltså fullt upp med förberdelser och ingen har väl missat att jag älskar dagen innan tävling och kan spendera flera timmar i stallet med all packning och planering. 
 
Detta ska göras idag:
  • Mocka stallet göra iordning för kvällen
  • Rida Rb
  • Tvätta transporten
  • Smörja utrustning
  • Packa i sadelkammaren
  • Bada Rb
Efter två dagars dressyr så tänkte jag faktiskt bara ta en skrittur idag och ev. känna lite lätt på honom. Vi brukar alltid jogga dagen innan tävling men samtidigt vill jag inte köra slut på honom helt, fyra dagar dressyr i sträck kan bli lite för mycket så en lugnare tur idag med lite mys och sen laddar vi gärnet till imorgon, ska bli så kul och jag har massa kompisar som ska dit samt bloggläsare som kommer med kameran!
 
 
 


Postat av: Lovisa

Hej. Jag undrar vad bettet du rider med har för inverkan, det med en liten ögla ovanför.

Sen undrar jag om du har några tips för att få en häst mindre spänd och komma ner lite i formen ? :)

Svar: det kan jag absolut svara på!
Evelinn Åkerman

2014-08-09 @ 15:04:34 / http://nattstad.se/lovisahallquist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: