Dagen

2014-08-30 @ 18:01:34 / Vardag
Hej! Idag har jag verkligen totalt glömt bloggen, men då är det extra kul att komma in och ha 25 nya kommentarer att gå igenom och svara på, och ja jag försöker svara på alla jag får in varje dag, tycker det är trevligt när ni har lagt ner tid på att kommentera så är det minsta man kan göra att svara.
 
Gårdagen då, jo jag va ju i skolan och sen åkte jag hem till Micke, framåt kvällen åt vi vår favoritmat - tacos därefter gjorde jag mig iordning och så åkte han, jag, johan och viktoria till marieberg en snabbis, på vägen hem släppte dom av mig och min vän viktoria på en fest utanför kumla. Hade en blandad kväll kan man säga men det bästa var att komma hem och somna ihop med Micke. 
 
Man kan ju tro att efter lite festligheter så ligger man bara hemma dagen efter fast jag var uppe kl 9 och gick en timmas lång promenad med deras hund, perfekt sätt att starta dagen därefter en dusch och sen frukost!

 
Nu ska vi åka och köpa lite mat och gott till kvällen (för min del - nyttigheter i form av nötter, mums!) Rb vilar men det gör honom bara gott efter en vecka av mycket konditionsträning!
 
Imorgon dras veckans bloggläsare, så nu är det sista chansen att lyckas bli exponerad på min blogg, blir det inte du så kan du alltid lyckas nästa vecka!
kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: