Dagens resultat

2014-08-17 @ 17:35:16 / Tävling
Vi håller traditionen och får med oss två andra platser hem idag ifrån ett regnigt Mariestad! var av en placering och en precis utanför pga få startande.
 
Allt har gått jätte bra, inga större missar i någon av klasserna. Framridningen till LB kände jag bara att jag inte fick fram det där lilla extra, inget som kanske behövs i LB men som jag gärna strävar efter. Vi red några öppnor och slutor, inget som ingår i programmen men det kan vara bra att checka av inför framtiden att de fungerar även på tävling och de gjorde de!
Vi gjorde en helt okej ritt och fick 67%
 
Framridningen till LA:n hitta jag det lilla extra och vi fick till en kanon framridning! allt kändes verkligen toppen inför starten och vi höll ihop det hela vägen. Jag tror faktiskt vi gjorde våran bästa LA ritt någonsin, jag va såå nöjd och jag satt bara och log. Vi har fått kämpa lite med bjudningen den här veckan, inget som märktes i den här klassen utan han var verkligen framme och lydig, vi fick till två grymma travökningar också, tyvärr inte så högt belönade då styrkan inte håller hela vägen men man får ta det lite pö om pö, idag var jag jätte nöjd med att han lyssnade framåt och det räcker så nästa gång kan jag begära liite till och så bygger man upp det så. Allt flöt på toppen och jag va så nöjd när jag skritta ut. Ritten belönades med 66%, det får man tycka vad man vill om jag går på känslan och  det gör mig jätte nöjd iallafall!

Nu ska jag krypa i kojs, det är inte kul att tävla när man är sjuk men jag är nöjd att jag lyckades prestera så bra ändå och RB med såklart!
 
Tyvärr blev bilderna värdelösa, jag var inställd att tävlingen skulle gå på utebana men dom flyttade in (som tur var) men jag känner att det är bättre än inget iaf!
 
 


Postat av: Julia

Grattis!! Vill jättegärna se film om du har :D

Svar: tyvärr inte! åh ville också ha film iallafall från LA:n :(
Evelinn Åkerman

2014-08-17 @ 21:01:42 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Olivia

sv. haha det värsta är inte att dom är så höga, de är så gaaaalet smala haha ^^

Svar: vill man va fin får man lida pin! ;)
Evelinn Åkerman

2014-08-17 @ 21:14:01 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Smilla Åström

sv: Tack så mycket! Kul att det gick så bra, procenten var ju toppen! :)

Svar: njaaa sådär, inte jätte nöjd hihi
Evelinn Åkerman

2014-08-17 @ 21:25:25 / http://bysmilla.blogg.se
Postat av: Nattis

Åå vad duktiga ni är :)

Svar: Tack snälla! :)
Evelinn Åkerman

2014-08-17 @ 21:34:01 / http://ponnyryttarese.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!
Klart jag gillar dressyr, mycket fascinerande sport tycker jag.😊 grattis till placeringen vad roligt! Riktigt fin häst med, härlig bärig form på bilderna också.😊

Kram

Svar: härligt! tack så jätte mycket, hoppas du stannar :) kram
Evelinn Åkerman

2014-08-17 @ 23:21:54 / http://thatgirldailyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: