Godmorgon!

2014-08-22 @ 09:42:00 / Vardag
Första skoldagen gick bra och nu är jag på väg till den andra. Idag går jag 10.20 - 12.20 sen går bussen hem kl 14 igen. Då ska jag rida för första gången den här veckan, Rb fick en oplanerad vila med tanke på att jag varit sjuk och behövt vila mig men det gör nog han bara gott. 
 
Hitills känns allt bra med skolan, de va kul att träffa mina vänner igen och några nya ettor som kan kände igen, jag tog lunch ihop med min vän Josefin det är jätte kul att vi numera går på samma skola och kommer ha ryttarprofilen tillsammans. Mitt schema är helt okej jag går från 8-15 måndag tisdag då har vi kök och komma alltså ha restaurangen öppen och laga mat hela dagarna! onsdag 9-12, torsdag 10-15 fredag 10-12. Känns bra och det känns som jag kommer hinna med skolan, jobb och min egna häst. Vi får se nästa vecka!
 
Jag hade tänkt att visa er en film idag, en som har legat vääldigt länge och väntat på att bli uppladdad men jag har inte riktigt vågat. Det är ihopklipp från när rb var 4 som visar hur dålig han var på att galoppera, hur han sprang in i fattningarna och bara rusade iväg helt okontrollerat och sen lite klipp hur han är att galoppera idag.
Skulle ni vilja se det?
 
 


Postat av: Alva

Ja! Det vore jättekul att hur mycket han har utvecklats, även fast jag vet att det är sjukt mycket. =) Strunta i alla elaka kommentarer, det är du som vet bäst om Rb!

Svar: ååh <3
Evelinn Åkerman

2014-08-22 @ 10:25:27
Postat av: Julia

Vill jättegärna se! :D

Svar: uppe nu! ;)
Evelinn Åkerman

2014-08-22 @ 10:32:36 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Josefin Blomberg

Superkul att vi har ryttarprofilen tillsammans så vi hinner ses lite mer än i vanliga fall! :D

Vill jättegärna se filmen, du har gjort ett jättejobb med honom! <3

Svar: jaa håller med :Dtack josse! <3
Evelinn Åkerman

2014-08-22 @ 12:20:22 / http://jbequestrian.blogg.se
Postat av: Anna

Åh ja det vore jättekul att se! :D

Svar: uppe nu!
Evelinn Åkerman

2014-08-23 @ 11:38:58 / http://annalundineriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: