Hösten 2014

2014-08-28 @ 21:34:27 / Vardag
Hösten börjar krypa sig inpå och det är dags att se över en ny tävlingstermin, jag är en person som annars älskar att planera men just det här har jag bara skjutit och skjutit på, har inte orkat tagit tag i det men ikväll var det dags! Som jag nämnde i inlägget tidigare så har jag inga tävlingar på gång på ett bra tag så då får man lägga fokuset på annat, som för oss har vi tagit en veckas ledigt från dressyr och bara tränat kondition, styrka och andra egenskaper, vi har jobbat på framåtbjudningen och det gör man bäst ute i skog och på gärden.
 
Men såhär ser tävlingsplanen ut, jag har inte anmält till någon så inget är till 100% ännu.
 
12/10 - Nyckelryttarna, debut LA P:1
2/11 - Karlskoga, LA P:1
23/11 - Gyttorp, LA P:1
 
Dessa tre tävlingar återstår för detta år och jag hoppas verkligen att vi kan sätta kvalen för nationellt vilket innebär 62% i två av starterna. Det är inte omöjligt utan det gäller att ligga i med träningen och September kommer bli en riktigt träningsmånad. Dock så tänkte vi ta den här tävlingsfria tiden och utnyttja för att skicka mina stövlar för lagning så jag kommer inte kunna träna med stövlar på cirka 2-3 veckor vilket kommer bli tufft! men då tänkte jag ta det tillfället i akt också och rida mycket utan stigbyglar som gynnar min sits. Men vi får se om vi kan planera in någon träning för Erika då jag inte är så pigg på att träna utan stövlar, tycker verkligen det är jätte svårt att rida utan dom, men samtidigt skulle jag behöva hennes hjälp nu när vi ska avancera uppåt.
 
 
 


Postat av: Olivia Gustavsson

åh, då blir vi två att debutera LA:P1 :D kuL! Lycka till!

Svar: Jaha! Var ska du göra de då?:D
Evelinn Åkerman

2014-08-28 @ 22:17:27 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Olivia Gustavsson

Borås nästa helg :D

Svar: Stort lycka till!!
Evelinn Åkerman

2014-08-29 @ 06:05:15 / http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: