Höstens mål

2014-08-20 @ 14:31:00 / Planering
Jag tänkte att det kunde vara bra att presentera målen inför hösten, för min egen del så att jag får en tydligare plan och någonting att jobba mot. 
 
Jag tror vi har ridit våra sista LB:er, vi har fått jämna resultat den senaste tiden och det känns inte som någon vits att fortsätta ligga där och skava och plocka placeringar. För det är inte på LB nivå jag vill vara utan jag vill vidare. 
 
 
Därför ska vi numera jobba såhär:
  • Börja träna mer regelbundet för instruktör
  • Befästa skolor och enkla byten så de sitter till 100%
  • Starta LA P:1 innan vintern
  • Lyckas kvala till nationellt (två ritter i LA P:1på över 62%)
 
Sen är det nog dags att börja tänka på försäljning.


Postat av: Maja

Varför ska du redan tänka på försäljning??😭

2014-08-20 @ 14:52:02
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin :)

Svar: jaa!
Evelinn Åkerman

2014-08-20 @ 15:22:26 / http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Hedda

Jag tror ni säkert kommer göra er superfint i P1orna!
Tråkigt att behöva tänka på försäljning, det är ett tungt beslut att sälja sin bästa vän, även om det är sjukt jobbigt måste man någon gång släppa taget och inse vad som är bäst både för en själv och sin ponny.
Hoppas ni då får en bra höst om det skulle vara eran sista säsong!
Kram

Svar: åh hoppas de!Ja vi får se hur det går och hur vi gör, det är iallafall inte super bråttom jag har tre år till att tävla honom så vi har god tid på oss att hitta rätt hem!
kram
Evelinn Åkerman

2014-08-20 @ 16:38:29 / http://ponnyboken.blogg.se
Postat av: Julia

Det kommer nog gå jättebra. Men tråkigt det där med försäljningen, men man måste släppa taget någon gång! Kram.

Svar: Ja vi får väl se hur det blir! kram
Evelinn Åkerman

2014-08-20 @ 17:56:03 / http://juliastegfeldt.blogg.se
Postat av: Emma.

Har du några planer efter försäljningen? Gå över på storhäst? Rida in unghästar? Tell us! Förstår ju också givetvis att det är så jävla jobbigt att sälja sin bästa vän. Men hoppas det går bra!

Svar: Vet inte om jag orkar ta det nu, är kluven vet inte hur jag ska göra om jag ska sluta med hästar eller inte.
Evelinn Åkerman

2014-08-20 @ 18:03:44
Postat av: Ida Lindemann

NEEEEEEEJ!!! åh fina fina RB.... :'(

Svar: tyvärr, så är det..
Evelinn Åkerman

2014-08-22 @ 19:00:43 / http://idalindemann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: