Lite att ta tag i

2014-08-18 @ 13:06:26 / Vardag
Hej på er. Att jag är sjuk och har sommarlov betyder tyvärr inte att jag kan ligga inne och vila även om det är det som jag skulle behöva. Jag mådde ju inte så bra när jag kom hem igår utan stupade rakt i säng så fort jag fått ut Rb i hagen, det innebär att jag har lite grejer att ta hand om nu idag istället. All packning som ska packas upp, göras rent och hängas på plats i sadelkammaren igen, måste mocka och fixa stallet, tvätta utrustning som blivit skitigt och tvätta mina egna tävlingskläder. Suck.. Jag har verkligen ingen ork men det är sånt som måste göras!
 
Jag hade ju även planerat in ett dressyrpass idag men vi får se hur de blir med det, hur jag mår efter allt är klart i stallet.
 
Bäst att sätta fart så man får det gjort nån gång!
 
 
 


Postat av: Nora

Du är så bra!:)

Svar: du är grym!<3
Evelinn Åkerman

2014-08-18 @ 14:20:00 / http://ponnybusar.blo.gg/
Postat av: Julia

Förstår känslan. Det är roligt att packa men packa upp är inte lika roligt, speciellt inte om man är sjuk ;)

Svar: nää, älskar att packa men hatar att packa upp haha!!
Evelinn Åkerman

2014-08-18 @ 15:18:09 / http://juliastegfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: