Onsdag

2014-08-27 @ 17:56:58 / Vardag
Idag har jag avklarat första gympasset för hösten! känns så himla skönt att vara tillbaka och nu ska jag satsa hårdare än tidigare med större mål och krav på mig själv. Gud jag kände träningsvärken redan 10 minuter efter jag tränat trots att jag stretchat extra länge och när jag red idag kunde jag knappt rida lätt, men det är så det ska vara eller hur? ;)
 
Direkt efter skolan åkte jag och micke till Askersunds marknaden och gick där några varv, tog en lunch ihop inne på smörgåsbutiken och åkte sedan hem till mig. Nu har jag ridit Rb och ska snart hoppa in i duschen och åka vidare hem till min pojkvän.
 
Kameran var med i stallet idag
 
 
Gjorde en liten ändring i schemat och tog ett pass på gärdet idag, rb var inte så framåt som jag trodde han skulle vara, han blir lite osäker och försiktig när underlaget är osäkert vilket jag kan känna är bra. Så vi tog det lugnt. Imorgon ska vi jogga på banan och då tänkte jag be mamma ta lite nya bilder på oss men så länge får ni nöja er med dessa två som togs innan jag red ut.
 
 


Postat av: Nattis

Fina bilder :)

Svar: Tack nattis!
Evelinn Åkerman

2014-08-27 @ 18:23:36 / http://ponnyryttarese.blogg.se/
Postat av: Ida

Har ponniskvaller på instagram lagt ner?

Svar: De har blivit hackade!:( :(
Evelinn Åkerman

2014-08-27 @ 19:07:22
Postat av: Olivia Gustavsson

Fina bilder det blev :)

Svar: Ja jag är nöjd! tack :D
Evelinn Åkerman

2014-08-27 @ 20:19:06 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Ida

Kommer de få tillbaka sitt konto eller ska de göra nytt?

Svar: Får tyvärr göra ett nytt :/
Evelinn Åkerman

2014-08-27 @ 22:50:11
Postat av: Sanna

Det är exakt så det ska vara, träningsverk så att man knappt kan rida ;)
Det är bra när hästarna känner att underlaget inte är det bästa och då blir försiktiga, men tyvärr är inte min häst sån haha! Om det är lera, snö, blött gräs eller något annat brassar hon på som vanligt hehe ;)

Svar: sant där!!
Evelinn Åkerman

2014-08-28 @ 06:45:12 / http://skyjump.blogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söta!

Svar: tac så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-08-28 @ 14:35:30 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: