Tränare

2014-08-15 @ 10:02:00 / Vardag
Hej! Vad heter dina tränare och hur ofta rider du för de?
 
Svar: Hej, just nu rider jag enbart för Erika Krönerth, hon är nog bland de populäraste dressyrtränare här i Örebro och det är inte så konstigt då hon är jätte bra och det ger väldigt mycket att rida för henne tycker jag och sen märker man att hon brinner väldigt mycket för det hon gör och bryr sig om sina elever, det gillar jag nog allra mest!

Tyvärr har det inte blivit så mycket träningar på sistone, semestertider och fullt upp har resulterat i inte lika mycket träning. Men jag hoppas komma igång mer till hösten då vi även kommer behöva hjälp med skolorna om vi ska börja träna mot LA P:1.
 
 
Sen tränar jag ju också för Emelie och Chris Brolin när jag under loven har åkt till Brolöten för att jobba/täna. Då har det varit intensiv, bra och givande träning. Jag va senast där på sportlovet, hoppas kunna komma iväg dit på höstlovet igen. Är rätt svårt att komma iväg nu med tanke på alla hästar jag tränat på hemmaplan och beridarjobbet vid sidan av, men hoppas kunna åka dit snart igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: