Utvärdering CRW ridbyxa

2014-08-14 @ 13:49:00 / Utrustning
Jag köpte ju nya vita ridbyxor som jag tävlade med i helgen, 699:- på hööks. De var dom enda jag gillade i material, passform och inte för mycket liksom. Alla andra var super blingade och inte alls fina tycker jag. Gillar det diskret och det va tur att jag hitta dom här. Dock fick jag gå upp en storlek mot vad jag har annars då satt dom bäst.
 
De va underbara att rida i vill jag lova er! Jag hade problem med mina förra, helskodda ridbyxor, kände inte att jag kom ner riktigt i sadeln utan att skoningen tog emot lite. Med dessa nya kom jag ner verkligen och de kändes ultratunna, jätte skönt!

5/5 från mig!
 
 
Jätte fin bild som Wilma tog på oss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: