30 december

2014-12-30 @ 10:46:00 / Vardag
Godmorgon, imorgon är det nyårsafton, jag kan fortfarande inte fatta det och jag har ännu inte hunnit tagga till ett nyårsfirande. Känns jätte konstigt då jag tidigare år sett fram emot att skåla in det nya året med mina vänner hur länge som helst innan. Men iår är jag inte ens taggad på att gå på fest, börjar jag bli gammal? bra fråga.. Jag är mer taggad på det nya året, komma igång med allt jag vill så som träningen, ridningen, hästletandet och tävlandet och inte behöva spendera årets första dag bakis i sängen.
 
Men kvällen ska ändå spenderas på en mindre tillställning med vänner, god mat och lite festande men det ser ut att bli en lugn kväll, skönt!
Hur ska ni spendera eran kväll? berätta gärna 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: