en julklapp till mig

2014-12-22 @ 13:44:00 / Sponsorer
För några dagar sen fick jag en liten present från Western Wanted som tack för att jag jobbat så bra med deras produkter och gjort recensioner, marknadsfört samt gjort en film. Fick ett jätte fint grimskaft hemskickat på posten och grimskaft behövs ju varje dag men är inget jag själv har någon lust att lägga pengar på, så tack så mycket för den fina julklappen!
 
verkligen mjukt men ändå slitstakt och av super bra kvalité!
 
 


Postat av: Telma

Faktiskt snyggt grimskaft! Grimskaft brukar ju inte vara så värst snygga annars.

Svar: ja visst vare!
Evelinn Åkerman

2014-12-22 @ 16:38:48 / http://nattstad.se/telmasopot
Postat av: Alice Persson

Kul när man verkligen får något tillbaka för det man gör! Och extra kul när det är nåt man behöver :)

Svar: Ja verkligen! Och grimskaft är ju något som behövs 😁
Evelinn Åkerman

2014-12-23 @ 11:08:54 / http://aalicepersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: