Framtiden

2014-12-16 @ 18:17:00 / Vardag
Fråga: Vad har du för planer och tankar inför 2015 då? Förutom att du vill börja rida storhäst :)
 
Svar: Mina planer och tankar inför 2015 är att göra det ännu bättre än 2014, jag har så mycket jag vill uppnå inom min egna träning och med Rb. Det här kommer antagligen bli vårat sista år tillsammans och jag vill göra det till något extra. Ska ta till vara på all tid vi får ihop och verkligen satsa!
Min plan just nu ser ut såhär:
 
  • Komma igång i januari
  • träna regelbundet för instruktör
  • åka med jämna mellanrum till Brolöten
  • rida fler LA P:1 klasser
  • kvala till nationell nivå
  • rida div 1 med mina vänner ifrån klubben 
  • delta i meetings
  • debutera FEI
Ett drömmål skulle såklart vara att kvala till SM men jag ska inte dra det så långt, det räcker gott och väl med att rida FEI klasser för oss! Sen får man ju hoppas att vi är skadefria och att andra faktorer som kan förstöra inte gör det. Vem vet går det skit dåligt 2015 så kanske jag säljer han tidigare, skulle det mot förmodan gå hur bra som helst så kanske jag behåller han. Så detta år är väldigt oklart för stunden men jag väljer att inte tänka så långt fram utan att mer leva i nuet!
 
 


Postat av: Telma

Verkar som en riktigt bra plan! Tycker att många, särskilt i ridsporten, hoppar över att leva i nuet och tänker bara på vad som händer i framtiden. :/

Svar: jasså:)
Evelinn Åkerman

2014-12-17 @ 07:23:38 / http://nattstad.se/telmasopot
Postat av: Alice Persson

Låter som underbara planer! Hoppas det blir som det är tänkt :)

Svar: ja får hoppas de!
Evelinn Åkerman

2014-12-17 @ 10:44:22 / http://aalicepersson.blogg,se
Postat av: Fanny

Vad har du för tränare, Evelinn? :)

Svar: rider för Erika Krönerth!
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 14:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: