Låt denna vecka gå fort

2014-12-16 @ 11:23:00 / Vardag
Hej på er! Jag har precis kommit in från stallet efter att ha mockat och gjort ordning för kvällen. Nu ska jag bara fixa mig för skolan. Hoppas denna dag går fort för igår var en riktigt seg dag... I flera timmar stod jag och skar mozzarella + tomater och la omlott i 15 st plåtar!! 20 kilo mozzarella och lika mycket tomater!! Idag kommer jag antagligen få göra samma så ni förstår kanske att jag inte känner mig så motiverad till att gå till skolan..
 
Såhär ser resten av veckan ut:
 
Idag: skola 13-23
Onsdag: skola 8-15, redovisa hästarbetet kl 9, jobba på hotellet 16-23
Torsdag: skola 13-23
Fredag: skola 8-12, jobba på ett julbord 16-02
Helgen: åka till Örebro och leta julklappar! 
JULLOV!
 


Postat av: Alice Persson

Haha du är alltså också ute i god tid med julklapparna ;)

Svar: hahah :|
Evelinn Åkerman

2014-12-17 @ 10:48:23 / http://aalicepersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: