Organiserat

2014-12-12 @ 19:01:00 / Stall Marieborg
Tänkte fortsätta och berätta hur jag organiserat mina grejer i sadelkammaren
 
 
Mina schabrak ligger i högar, de vita i en dom använder jag till finare träning/tävling sen mina vardags schabrak i mitten dock flera stycken som låg inne på tvätt så det kanske tillkommer 4 till i den högen, längst in har jag också träningschabrak men de lite finare. Har alla mina vita benlindor bredvid tävlingschabraken samt boots (fattas 1 par vita).
Hyllan under består av en låda med vardagslindor, en låda med paddar, olika lindor och en låda med skydd.
 
 
Förvarar min lädervård i den här lilla väskan. Borstarna ligger i en hink. och i ryggsäcken har jag lite tävlingssaker som vitavantar, rödrosett, snoddar och nummerlappar.
 

Jag vill ha mina sporrar och vantar lättillgängligt så de förvarar jag i en öppen låda
 
 
I dessa påsar förvarar jag fleecetäcken och ländtäcken, jag tycker det är snyggare att ha dom i påsar än öppet framme, då blir det lätt rörigt.
 
 
Sen har vi två plastbehållare med lite täcken i.


Postat av: Josefine ♔

Så snyggt det blev! Ordning och reda :D

Svar: jaa:D
Evelinn Åkerman

2014-12-13 @ 00:21:01 / http://jlandgrens.blogg.se
Postat av: Alice Persson

Härligt med ordning! Sen ska man bara lyckas hålla det fint hela tiden.. :p

Svar: haha precis det är ju det svåraste ;)
Evelinn Åkerman

2014-12-15 @ 15:03:58 / http://aalicepersson.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: