Torsdag

2014-12-18 @ 15:35:00 / Vardag
Hej på er, snart jullov, tagga!! men idag är det torsdag och det innebär för mig årets sista köksarbete, ikväll har vi ala carte vilket jag tycker är roligast då jag älskar att lägga upp maten snyggt för gästerna och även för mig själv, har nästan blivit ett tvångssyndrom för mig, kan inte äta från en"ful" tallrik haha!
 
Sen ska även två bloggläsare kontaktas och jag har redan bestämt mig, gjorde det direkt när jag läste kommentarerna. Det som är rätt roligt är att de som kommer bli kontaktade, deras blogg läser jag redan och antagligen fastnade jag för inläggen för att det fångade mitt intresse precis som deras blogg gör. Jätte intressant faktiskt! Ska bli kul att läsa era inlägg jag hoppas att ni har kloka och sunda tankar.
 
På söndag har två veckors vila gått för rb, egentligen ska han ha en vecka till men jag funderar på om jag inte ska börja rida den veckan ändå eftersom jag vill tävla den första februari och jag börjar känna av stressen för att bli i topptrim.. Ska fundera lite till är iallafall jätte ridsugen just nu! 
Idag får han nya skor runt om samt broddar för första gången den här vintern, lagom då isen slog till ordentligt igår. Vill ju inte att något händer.
 
Hur går det på hästletar fronten då? Jo jag har daglig kontakt med flera hästägare. Har faktiskt hittat en häst som känns ganska intressant, egentligen för ung men så fin och det sjukaste är att jag hitta han här i Askersund där jag bor!!! helt sjukt. Vi får se hur det blir om jag ev. kommer provrida.

Ja det är väl ungefär det som händer just nu, vi hörs senare!
 
 
 


Postat av: Alva

Provrida kan man ju alltid göra! ;)

Svar: då vet jag att jag fastnar och vill ha med mig den hem haha ;)
Evelinn Åkerman

2014-12-18 @ 17:47:31
Postat av: Telma

Åh vad roligt med hästen!! Hoppas du i alla fall får åka och testa den och se om det är något :D

Svar: ja vi får se ;)
Evelinn Åkerman

2014-12-19 @ 07:43:16 / http://nouw.com/telmasopot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: