Utvärdering Bee Kind

2014-12-05 @ 18:54:00 / Utrustning
Då har jag testat Western Wanteds läderbalsam Bee kind som de sponsrade mig med för utvärdering och jag har verkligen gått in för detta och viljat gjort på det rätt sätt. Jag fick paketet för några veckor sedan och har sen dag 1 utvärderat kortsiktigt men också långsiktigt för jag tycker det är viktigt att det också ger resultat. Jag har testat det på alla sorters läder och delar från sadel, träns, och stövlar för att kunna göra en sån bred bedömning som möjligt och nu känner jag att jag är redo att ge er en utvärdering. 
 
Det är alltså detta läderbalsam jag pratar om och ni hittar det på westernwanted.com för 210 kr!
 
Jag gillar detta balsam och jag gillar att det är naturligt gjort på bivax utan konstigheter, att det doftar gott, att det inte testas på djur och att det fungerar så bra som det gör! Jag upplever att lädret återfuktas, hålls mjukt och behåller glans även veckor efter behandling vilket gör att balsamet är väldigt drygt och kan användas länge till, på så sätt blir det väldigt ekonomiskt att lägga pengar på ett bra kvalité balsam som man kan använda en lång tid och samtidigt få välmående läder!
 
Jag hittar faktiskt inget negativt med det utan rekomenderar det till alla er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: