Dagens pass

2014-02-21 @ 19:57:31 / Vardag
Tänkte skriva lite om min näst sista träning här på brolöten den har verkligen gått upp och ner! Emelie tyckte att rb va fin och att det var det bästa passet hittills och det håller jag med om. Han va riktigt fin idag och allt kändes toppen! Tills vi skulle ta en galoppfattning och han inte svarar som han skulle då får man tillrättavisa och rida framåt då surar han ihop och lägger av vääääärldens bocksprång så jag flyger fram på halsen men lyckades få tillbaka balansen sen lägger han av en lika stor igen så han går omkull och vi slår i backen med en jäkla fart! Gjorde så ont men de va bara upp igen och hoppa upp och rida vidare. Vi fick inte tillbaka samma känsla men det gick bra iallafall med tanke på omständigheterna. Han va ren iallafall och jag har pysslat extra mycket och haft anrika på, han har stått med back on track och nu har han nattlindor så det inte blir något, men det tror jag inte! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: