Första träningen

2014-02-17 @ 18:50:07 / Vardag
Hej! Nu har vi haft första träningen för Chris här, det kändes bra så jag är nöjd.  Vi har ju som sagt fokus på ökningarna så idag tränade vi att korta-länga-korta-länga på steget. Kunna sätta tillbaka för att kunna trycka fram och jag kände redan skillnad efter några gånger, vi har svårt att behålla takten men vi satte några rätt bra iallafall! Red hela passet utan stigbyglar för att komma ner i sadeln och i mitten någonstans gjorde vi även en knut på tygeln så jag inte kunde få för långa. Rb kämpa på riktigt bra och Chris tyckte han va jätte fin, så kul att höra! Hoppas Emelie hinner med oss imorgon ska bli kul att höra hennes åsikter också :) 
Nu ska vi snart åka och handla mat, jag behöver lite mer! 

Rb efter träningen 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: