Godmorgon

2014-02-16 @ 06:23:47 / Vardag
Tänkte jag skulle svara på en fråga nu medan jag kan! 

Svar; hur jag fick möjligheten? Hmm jo jag har jobbat här sommaren och hösten 2012 så jag är ju bekant med alla här och dom vet vad jag kan så jag behöver bara skicka iväg ett sms och det gjorde jag till Emelie och fråga om jag kunde komma på sportlovet och de va klart jag kunde! 
Men innan första gången den sommaren hade jag skickat iväg ett mejl och berättat om mig och min häst och så. Då sa dom ja och vi bokade några 4 veckor på sommarlovet. 

Betalar? Jag betalar ingenting. Jag får gratis boende, gratis träning, gratis stallplats mot att jag jobbar 06.30-20.00 och de går rätt bra eftersom jag trivs bra med hästarna och omgivningen självklart alla Goa människor här också! 

Favorithästen! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: