Mål för februari

2014-02-06 @ 17:00:00 / Planering
Träningsmålen för februarimånad ser ut såhär:
 
  • Fokus på travökningarna, nu ska dom bli bättre! Måste kunna sitta kvar i sadeln behålla takt och rytm inte tappa formen och läääääänga på steget. Ta hjälp av Emelie den veckan jag är i Brolöten, suga åt mig alla tips och tränatränaträna.
  • Mer öppnor och slutor i lösgörande syfte. Även för att stärka, för att tillexempel kunna orka göra en travöking. 
Jag väljer att inte lägga fler mål utan mest fokusera på dessa, dessutom är det typ bara 3 veckor kvar av mǻnaden så man ska ju inte lägga allt för orimliga mål.
Varför jag väljer att fokusera just på travökningarna det är för att det är nåt som man vinner på. Rb kan trava stort det vet jag och alla runt omkring men det svåra med han är att få det stort och inte springit. I LAn ingår det ju två mellantraver som alltså är ganska viktiga i programmet och där har vi poäng att plocka!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: