Mot brolöten!

2014-02-15 @ 08:56:38 / Vardag
Nu har vi alltså packat in allt och fått med oss hästen och vi är påväg mot en veckas jobb och träning! Känns som jag packat för en månad menmen nu är inget glömt (hoppas jag) det enda sista stoppet blir i Flen och köpa mat annars så är allt förberett! Ikväll tänkte jag jogga rb, lite lätt rund och låg för att sen imorgon lägga upp det lite hårdare. 



Dehär är bara lite av allt.. Har hela skuffen och andra sidan på baksätet också.. 



För er som har missat så är brolöten ett dressyrstall med massa tävlingshästar som jag alltså ska jobba med! 

Har ni några frågor eller önskeinlägg så är ni välkomna med dom! Jag kommer försöka uppdatera men så ni vet så kommer det bli från mobilen då jag inte har någon dator med mig. 


Postat av: Anonym

Hur kommer det sig att du fick denna möjligheten=? Och vad får du betala? Jätteroligt för dig :D

2014-02-15 @ 15:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: