Ny risportsaffär i Örebro!

2014-02-26 @ 15:22:00 / Vardag
Äntligen en ny ridsportsaffär i Örebro! Ingen mindre än Jennie Johansson som står i grund till denna och har en super bra affärside som jag tror stenhårt på. Det kommer säljas märken som Dyon, Glen Gordon, Prestige, Veredus, Equiline, Acavallo, Roeckl, Back2Back, Sprenger, Petrie, HorseGuard, WeatherBeeta, Rider by Horse, Uvex och mina favoriter Mias Rs och Schokemöhle. Man kan även låna hem och köpa begangnade sadlar samt lämna in hel märkesutrustning och få pengar direkt i handen, hur bra är inte det!? 
Jag kommer verkligen vilja åka ut dit ofta och handla och samtidigt hälsa på min förra ponny Anells Acrobat som faktiskt bor där på gården, så håll utkik efter en söt liten skimmelponny honom får ni inte missa ;) 
 
Följ uppstarten i affären och var med och påverka på Mölleros Facebookgrupp och Facebooksida!
hoppas att ni kommer kunna få läsa mer om Möllero Ridsport i framtiden i bloggen!


Postat av: Isabelle Johansson

Gud villken fiiin blogg :D Kul att hitta en som med bor i örebro kolla gärna in min med ;)

Svar: åh va roligt! taack :D ska defenitivt kolla din!
Evelinn Åkerman

2014-02-26 @ 17:31:07 / http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: