Onsdag

2014-02-26 @ 15:06:46 / Vardag
Hej nu kan jag äntligen sätta mig vid datorn igen och jag är full av inspiration och ideer till inlägg! älskar såna dagar. Idag slutade jag 1 men gjorde skolarbete fram till 2 då bussen gick, känns alltid bra att få det gjort i skolan och slippa tänka på att man måste göra det hemma. Jag är väldigt effektiv också i skolan när jag är själv än hemma. Har kört två grymma pass idag först ett mag och bålstabilitetspass med min idrottspofil, träning som verkligen gynnar mig i ridningen. Sen lektionen efter blev ett TRX pass där vi träna hela kroppen, älskar onsdagar!  Tänkte även ta en promenad med rb på släptåg idag då han har vila denna vecka men mår alltid bra av att komma ut och få röra lite på sig. Sen ska han ju som sagt bli ultraljudsbehandlad i förebyggande syfte. skönt tycker han!
 
Annars då, jo på stall Marieborg är det full fräs. På lördag får vi en ny hyresgäst och på söndag flyttar min shettis Winnie hem igen så då blir det fullt i stallet härligt! Något annat som har hänt är att vi har räddat tre gulliga dvärggetter från slakt, så nu bor dom i vårat gamla stall, något som rb tycker är skit läskigt!
 
tänk att man kan vara så rädd för något som är så litet..
 
 


Postat av: Maja

Sv: tyvärr är dem inte till salu, men hör av mig om dem blir!

Naaw vilka söta getter!

Svar: förstår! ja gör de, då vill jag ha första tjing haha ;)jaa haha!
Evelinn Åkerman

2014-02-26 @ 15:13:14 / http://majawallstrom.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åååh vad söta!! :D

Svar: haha ja men skit läskiga tydligen ;)
Evelinn Åkerman

2014-02-26 @ 18:39:29 / http://stylebyjosses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: