Tisdag

2014-02-11 @ 17:33:21 / Vardag
Hej allihopa! Jag sitter här och har precis skickat in en sommarjobbsansökan, hoppas jag får det. annars har jag en backup plan, det är bra det måste man alltid ha. Hur som helst idag var första dagen i skolan sen jätte länge känns det som, inte så kul att va tillbaka men jag måste ju. har en redovisning att skriva klart i i historia och en i svenska som jag får göra efter lovet. Eller lov och lov jag ska ju inte ha något lov direkt. Måste göra klart det den här veckan för det hinner jag inte i brolöten!
 
Imorgon har jag inga lekioner så jag är alltså ledig men jag ska ändå in och åka med ryttarprofilen på studiebesök till Arphus, rättare sagt hos Pether Markne och Per Sandgaard så kul att få komma ut och göra sånt! 
 
 
Såhär ser veckans plan ut med rb:
Måndag: vila
Tisdag: uteritt
Onsdag: dressyr på banan
Torsdag: antingen dressyr hemma eller så åker vi till ridhus
Fredag: vila
Lördag: longera innan avfärd till Brolöten
Söndag: Träning för Chris/Emelie
 
Hela nästa vecka består av träning för familjen Brolin, jag har även bokat in så att Lina Dolk ska få rida igenom min ponny. Så kul! Vi hörs senare nu måste jag ut.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: