Helgen

2014-01-12 @ 17:57:02 / Vardag
Hej! jag är hemma efter en mysig helg med Micke, i fredags va vi bara hemma hos han och kolla på film, gullig som han är hade han fixat lite mys, jag som försöker komma igång med träningen och helst inte äter godis och så hade han köpt frukt till oss som vi skar upp och myste framför tv:n med.
 
på lördagen sov vi verkligen ut! klockan 1 gick vi upp och åt mat med hans familj och sen på kvällen gick vi på bio, runt 8 åkte vi in till örebro och köpte biljetter till Paranormal Activity The marked ones, den va riktigt bra och jätte läskig!
 
idag vaknade vi 11, åt frukost, kollade på hobbit och åt lite frukt. åkte hem till mig och fixa stallet, tog in hästarna innan vi gick in och tränade lite tillsammans. "couples who train together, stays together" 
Nu har vi precis ätit mat och ska gosa ner oss under täcket nu och bara njuta av sista lediga dagen.
 
Igår flyttade ju även anton från stallet så nu är det tomt, vi har alltså två lediga boxar i nya stallet nu var av en är den bredvid rb! 
väldigt tomt i sadelkammaren, men gott om plats för nya!
 
Rb har haft en jätte lugn vecka nu men ska komma igång igen! på söndag nästa vecka är det dressyrträning igen, kul! Imorgon åker jag som sagt till globen och serverar idrottsgalan, lite nervöst är det men det ska bli kul!

Vi hörs


Postat av: Malin Ottenbäck

Gott med frukt! Det är nästan godare än godis och chips tycker jag, och det är ju så mycket nyttigare. ;)

Svar: Så sant !;)
Evelinn Åkerman

2014-01-12 @ 19:59:14 / http://tildaomalin.blogg.se
Postat av: Julia - Tävlingsryttare på ungponny

Lycka till i Globen!

2014-01-12 @ 22:13:28 / http://juliahanzzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: