På väg hem

2014-01-08 @ 16:15:52 / Vardag
Hej! Första dan på skolan idag, det va lite jobbigt att gå upp klockan sex när man blivit van att sova till eftermiddagen men de är bara att kliva upp! Kul att träffa kompisarna igen iallafall och va på gymmet för första gången på en månad, men nu ska jag köra igen som vanligt, är lite sugen på att skaffa gymkort och gymma på stora gymmet med min pojkvän. Vill verkligen komma igång! 

Idag efter skolan va jag och Sanna iväg till Örebro, vi satt på subway med varsin macka och bara pratade skit i flera timmar, riktigt behövligt då vi inte setts på hela jullovet har verkligen saknar henne! Så de va kul att bara umgås och prata om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi i lite affärer och kollade, fick med mig en tröja.

Nu är jag och Micke påväg hem till mig för att äta tacos och ha lite mys ihop, som ni vet är ju tacos min favorit mat och mamma har gjort det till oss ikväll och mockat åt mig, är hon inte bäst? Jo! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: