Personlig kalender

2014-01-03 @ 16:15:01 / Vardag
En present jag fått av mamma va en personlig kalender med bilder på mig och rb! jätte kul att få, i den ska jag skriva i alla mina hästrelaterade planeringar!

 
Som ni ser så är det träning på söndag!  vi får se om kameran hänger med.


Postat av: Agnes welander:)

Hej! Jag har två gamla islandshästar, 21 och 22 år gamla. Dom är ganska svåra att få i form... Eller ja, 21 åringen är lättare än 22 åringen! Kan du ge tips på hur jag ska göra? PS. 21 åringen får jag inte rida på volt😊 22 åringen är jätte svår! Han går ner i form när man står still men så fort man börjar att skritta igen så drar han upp huvet😒 snälla hjälp mig! Behöver hjälp!😏

2014-01-03 @ 18:14:52
Postat av: Agnes welander:)

Hej! Jag har två gamla islandshästar, 21 och 22 år gamla. Dom är ganska svåra att få i form... Eller ja, 21 åringen är lättare än 22 åringen! Kan du ge tips på hur jag ska göra? PS. 21 åringen får jag inte rida på volt😊 22 åringen är jätte svår! Han går ner i form när man står still men så fort man börjar att skritta igen så drar han upp huvet😒 snälla hjälp mig! Behöver hjälp!😏


Svar: Jag ska svara!
Evelinn Åkerman

2014-01-03 @ 18:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: