En morgon i stallet

2014-07-30 @ 09:47:27 / Vardag
Godmorgon! Har precis kommit in ifrån stallet, som vanligt började jag min dag där och det tycker jag personligen är det bästa sättet att komma igång! 


Hästarna är utsläppta, boxarna mockade och allt fixat till kvällen! Imorgon åker de två hem igen, så tråkigt hade gärna behållt båda två hehe ;) 

Jag har ridit Zanton på morgonen fick ett om möjligt ännu bättre pass än första gången och han va sååå fin! Om jag nångång ska köpa storhäst så vill jag ha en som Zanton, han har alla förutsättningar för att kunna gå hur långt som helst! 



Nu ska jag snart åka till stall nummer två och rida alla unghästar där sen när jag kommer hem igen ska RB och Peppe tränas. Tänkte ha en fotografering idag med Peppe! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: