Modell-RB

2014-07-23 @ 20:33:00 / Bildinlägg
Jag tycker inte Rb är någon jätte bra modellhäst, han står gärna med huvudet rakt ner i backen och öronen på sniskan så det är svårt att få bra kort på honom. Men idag lyckades vi faktiskt, jag laddade ner en app som gör hästljud som gjorde att han spetsade öronen och såg faktiskt riktigt trevlig ut. Kul!
 
 
Jag tycker iallafall han är skitsnygg, helt opartisk ;), och nästan ännu finare nu när han är klippt. Vad tycker ni, syns det att jag rakat honom?


Postat av: ɑ n n i k ɑ

Så fin!

Svar: Tack så mycket!
Evelinn Åkerman

2014-07-23 @ 20:53:25 / http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Erika

Gud så fina bilder! Synns knappt att du har rakat honom, han har bara blivit lite mörkare ;) Lycka till nu på SM!

Svar: Ja det har han! tack så mycket :) kram
Evelinn Åkerman

2014-07-23 @ 21:40:52
Postat av: Anonym

Tycker inte din mamma att du ska ha hjälm?

Svar: Jo det tycker hon men jag satt bara på han i två minuter och vi stod helt stilla så.
Evelinn Åkerman

2014-07-23 @ 22:20:08
Postat av: Alva

Det syns bara lite om man tänker på att du rakat honom =) Han är så fin! =)

Svar: Jaa, tack så mycket snälla du!
Evelinn Åkerman

2014-07-23 @ 22:20:23
Postat av: Olivia

åh så fina ni är!

Svar: Tack så jätte mycket!
Evelinn Åkerman

2014-07-24 @ 10:28:20 / http://oliiviiagustavsson.se
Postat av: Malin

Jäklar va snygg han är. Ni kommer bli riktigt farliga på sm!:)<3

Svar: Tack snälla du! <3 kram
Evelinn Åkerman

2014-07-24 @ 18:24:56
Postat av: Emma

Inte för att vara elak eller något. Men har du funderat på att skaffa storhäst snart? När du rider (såg ett klipp när du red LB:1) så drar du liksom upp skänkeln. Ser ut som att du sitter och kniper för att kunna komma åt honom. Det ser tyvärr väldigt oproportionellt (stavning xD?) ut. :)

Svar: nej det har jag inte funderat på. och din kommentar ser jag som jävligt elak så håll den gärna för dig själv.
Evelinn Åkerman

2014-07-24 @ 19:00:29
Postat av: Anonym

Fast på hästforum frågade du ju om du såg för lång ut. Varför inte kunna ta åt dig av konstruktiv kritik? Man kan ju inte rida ponny livet ut.

Svar: varför kommenterar du först med namn och mejladress och nu anonymt haha tror du inte jag ser ip adressen? ser precis vem du är. och jag frågade INTE om jag såg för lång ut utan det var nån annan som frågade om hon såg proportionerlig ut med sin häst och ville se bilder på oss då la jag upp en bild med min häst. Jag kommer inte rida ponny livet ut sluta tro att du vet något om mig, jag ska rida honom tills vi kommit dit vi vill sen ska jag sälja honom och inte skaffa någon mer häst. Så länge han inte har ont av mig och vi fortfarande kan leverera så bra pass och resultat som vi gör så kommer jag fortsätta rida honom vad du än säger.
Evelinn Åkerman

2014-07-24 @ 19:08:20
Postat av: Sandra

Baserat på Emmas/anonyms kommentar så är i princip 95% av alla D ponny ryttare väldigt stora på sina små nätta sportponnysar. Längden kvittar ju i stort sett, mer vikten man börjar tänka på nu i och med den höjda åldern. Redan kurviga personer blir ju lätt ännu tyngre i den åldern.

2014-07-24 @ 23:40:55 / http://Sandrejohansson.blogg.se
Postat av: Linnea

Super fina bilder:D

2014-07-25 @ 00:16:26 / http://linneaschmidt.se
Postat av: Sofie

Hur hög är RB? Och hur lång är du? Har svårt att se om han är liten eller stor hihi :)

Svar: 1,45 är han och jag är 1,70 :)
Evelinn Åkerman

2014-07-25 @ 10:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: