Perfekt hållning

2014-06-04 @ 19:12:02 / Utrustning
Vill varmt rekomendera en sak som hjälpt mig att få bättre koll på mina händer, armar och armbågar som lätt pekar utåt. Ett resårband som jag fick rida med varje dag i en vecka när jag var i Brolöten, bandet hjälpte även att hålla still mina händer som jag haft det lite trassligt med och redan efter en vecka så kände jag förbättring. 
 
Bilder: Lina dolk
Vet inte riktigt vart man kan få tag på dessa, jag vet dock att Brolöten är återförsäljare av dom och de kostar ca 200 kr.
 
Till skillnad från Perfect sits armbågsbåge så är den här väldigt reglerbar eftersom det bara i princip är ett band som även töjer bra. ur säkerhetssynpunkt så känns en stålbåge lite farligt att ramla av med men under veckan i brolöten så ramlade jag faktiskt av - med den här på mig, vi gick omkull men inget hände, bandet satt kvar men blev inte skadad på något sätt.

Rekomenderar varmt!
 


Postat av: Sara

sv: Tack så mycket! :D

2014-06-04 @ 21:48:20 / http://ssfredlund.horseworld.se
Postat av: Olivia

sv. åh tack så jättemycket :D

2014-06-05 @ 11:00:37 / http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: