Dagens pass

2014-03-06 @ 16:47:27 / Vardag
Våren känns i hela kroppen på rb. Passet började med vääääärldens bakut så jag höll på att ramla av, då förstår ni rbs humör idag? På tårna, super spänd inte alls kul. Men jag tog igenom det och när passet började gå mot sitt slut va han super fin! 

Måste börja rida lite mer ur LC och LB då vi inte ridit mycket ur det utan tränat på svårare saker som vi snart ska tävla i men som sagt en mjukstart de är nog bra nu när han är så spänd och ser spöken överallt. 

Ska träna på och minska på havren så blir det nog bra.
Bild från film

Just nu står han inne med back on track för att förebygga. Är super nöjd med deras produkter! 






Postat av: Stina

Jag älskar Back on Tracks produkter. De har varit fantastiska när jag tävlat speciellt för att hålla hästen varm och mjuk i pauserna innan man ska ut på ett par mil till, har haft till benen, haserna ryggvärmare, nättäcke och ländtäcke. Älskar dem verkligen!:)

Svar: okej va kul att de funkat så bra!
Evelinn Åkerman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: