Storhäst?

2014-03-16 @ 10:26:00 / Svar på tal
Vore ju super om det där började gälla! Har du inte haft några planer att tävla Rb som storhäst? :) (angående regeländringar om ponnyryttaråldern)

Svar: Nej det har jag inte. inte som det ser ut nu där vi är idag. Jag tror han gör sig bäst bland ponnys, det är svårt att mäta sig bland storhästar med gång och utstrålning och så. Tanken är att tävla honom och nå dit jag vill och sen sälja honom och om jag då får 2 år extra så vore det perfekt! då är jag säkert vid mitt mål och han är fortfarande relativt ung och redo för att hitta en ny ryttare att tävla i toppen med. 
Och jag har inga planer på att skaffa en ny häst efter Rb utan jag kommer nog lägga ridningen på hyllan då för ett tag.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: