Vädret förstör

2014-03-19 @ 17:09:25 / Vardag
Hej på er, hoppas allt är bra! Jag är inte så glad på att jag bor i svergie.. Vad är de här? snö igen. Att vädret aldrig kan bestämma sig, hade bara skinnjacka till skolan idag fattar ni hur kallt det har varit när snön kom? ne nu ska jag gå med vinterjacka fram till juni!
Är inte speciellt glad på grund av detta, ännu mindre glad för att det inte går att rida. Vad ska jag göra? vi kan inte ta oss till ridhus idag och jag måste verkligen rida dressyr idag för att kunna tävla på söndag (ni vet mitt upplägg) finns inget undantag, måste verkligen. Men han har inga broddar, inga sulor och det är snö på banan.. åååh. så irriterande!! 
 
idag är en dag jag bara önskat att få gå i ide..
 


Postat av: Anita

Så fin häst! :D

Svar: ja han är jätte fin! tack :D
Evelinn Åkerman

2014-03-20 @ 09:57:26 / http://siliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: