Allt klart för morgondagen!

2014-05-02 @ 21:09:37 / Vardag
Sådär nu kan jag ta kväll, allt är nu klart för morgondagens start. Red ett pass på banan idag och allt kändes toppen! Men Rb är sådär överdrivet överladdad och vill så himla mycket. Gäller att jag väntar ut honom imorgon och rider väldigt tekniskt. Ska verkligen försöka rida ihop han mellan hand och skänkel för att få ut det där explosiva i han sen fokusera på bra ridvägar! Hoppas det går hela vägen.
 
Sadelkammaren är packad och transporten tvättad som ni såg i tidigare inlägg, jag har även badat min ponny så nu är han glänsande ren och står nu inne och äter kvällsmat och förhoppningsvis gör sig redo för morgondagen! Kan man inte vara bäst kan man åtminstone vara snyggast!
 
Jag måste bara dela med mig av något jätte kul!! Jag är just nu så himla glad och vill bara berätta utan att avslöja allt att jag har ett superroligt sponsorsamarbete på gång, nästa vecka ska jag skicka iväg beställning på utrustning som ska användas vid tävling där jag ska visa upp min nya sponsor! så spännande!
 
Nu ska jag snart ta och sova, njuta av att leva min dröm. Godnatt på er, håll tummarna för oss imorgon att vi har domaren på vår sida 


Postat av: Agnes Bjurek

Vilka mysiga bilder! :)

2014-05-02 @ 21:14:28 / http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Amanda

Lycka till, ni kommer äga! :D

Svar: åh tack! hoppas du har rätt :D kram<3
Evelinn Åkerman

2014-05-02 @ 21:21:59 / http://aley.blogg.se
Postat av: Tove

Vad spännande! Du är bäst Evelinn ♡

2014-05-02 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: