Att ge tillbaka

2014-05-09 @ 15:23:00 / Vardag
Jag får så himla mycket god cred från er här på bloggen och runt om ni anar inte hur kul det är och hur mycket det motiverar mig till att fortsätta! jag lägger ner sjukt mycket tid, tid jag aldrig får tillbaka, på att skriva inlägg, förbereda inlägg, ta kort till inlägg,  ja jag kan göra listan lång. Men jag får så mycket tillbaka från er som gör det värt att fortsätta TACK!
 
Det lilla jag kan göra för att ge tillbaka är såklart att fortsätta blogga, för det finns visst några som gillar det. Sen försöker jag alltid svara på alla kommentarer, det är det enklaste man kan göra tycker jag och borde vara obligatoriskt att ta sin tid och svara på kommentarer när läsare tar sin tid att skriva dom. Även om det är negativa kommentarer så svarar jag alltid på dom och jag försöker vara så trevlig jag kan och bemöta negativitet på ett moget sätt. Tycker jag lyckas bra! Sen alla ni som skriver fina saker svarar jag alltid på ganska snabbt, finns undantag såklart men jag tycker det är viktigt att ge tillbaka det kostar ju inget men det gör så mycket.
Alla ni som lämnar en bloggadress försöker jag alltid kolla in på och kanske skriva nån rad tillbaka, tycker det är trevligt att jag engagerar mig och "Lär känna" er också, att jag bryr mig om er, brukar skriva något fint tillbaka till alla. 
Ibland får jag meddelanden på fb, instagram, mejl som jag också alltid besvarar så fort jag kan. Tycker det är trevligt så, vet själv hur jobbigt det kan vara att ställa en fråga och vänta på svar, så jag svarar alltid direkt när jag ser era meddelanden och tycker självklart det är väldigt kul när ni tar kontakt med mig privat!
Ställer ni frågor så hjälper jag jätte gärna till att svara på dom, brukar vara i inlägg som jag svarar på större frågor för vem vet kanske finns det nån som undrar samma sak? jag är väldigt hjälpsam och gör mitt bästa.
 
Här om dagen fick jag ett jätte fint meddelande jag bara måste visa er!
 
Självklart skickade jag filmer till henne. 
Värmer i hjärtat att läsa sånt här♥
 
Till sist vill jag bara säga tack till alla stöttande och glädjespridande människor som dagligen tittar in på min blogg. Det är ni som håller bloggen levande♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: