Boxen

2014-05-02 @ 11:58:30 / Vardag
Fick en fråga vad jag har hängandes på rbs box och det kan ju va kul att se tänkte jag så jag tog några kort jag kan visa er! 

Såhär ser den ut då, han står i en hörnbox och jag har några plaketter uppsatta samt en foderstat ifall någon av hyresgästerna måste fixa det men det är oftast jag eller mamma som gör det! 

På hägaren har jag ett stalltäcke, ett fint fleecetäcke sponsrat av agria, mina back on track prylar, ryggvärmare och stallbandage har jag framme då de använda flitigt. Samt en flughuva om han inte har på sig den. Annars hans vanliga grimma med ludd och fin grimman från John Whitaker. Sist en pälsglansflaska.




För er som inte vet så har jag honom hemma på gården där vi tar emot hyresgäster, hästar på in och tillridning och utbildning inom dressyr. Intresserad? Kolla vår hemsida stallmarieborg.se ifall du vill bli en i teamet! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: