Dagens träning

2014-05-17 @ 16:10:56 / Träning
Väckte en hel del nya tankar hos mig, bland annat att jag måste sluta rida på säkerhet och våga utmana mig själv men främst Rb, våga ställa mer krav och inte bara nöja mig med okej utan hela tiden förändra och förbättra. Dagens pass var verkligen jobbigt för oss båda och när det blir jobbigt då säger rb ifrån, idag var inget undantag utan han blev riktigt förbannad på mig några gånger men vi kom förbi det efter några om och men..
 
Fokuset idag låg på att hitta den höga formen, för att kunna gå vidare uppåt i klasserna måste vi helt enkelt skippa LB formen. Något jag måste jobba vidare på att få upp han från bogarna samt att han bär sitt egna huvud, då kan vi finslipa detaljerna så som den ökade traven när han är samlad på bakbenen och fri i bogarna. Så det ska vi träna stenhårt på!
 
Rb fick verkligen jobba och tänka till, sånt behöver han, plutten blev jätte svettig av passet så när han kom hem fick han en skön dusch och beta gott gräs.
Erika berömde mig för att min sits blivit bättre, inget jag själv tänkt på men att döma av bilderna kan jag nog hålla med henne, kul!


Postat av: Anja

Finaste ekipaget!! Kram

Svar: tack snälla anja! kram på dig <3
Evelinn Åkerman

2014-05-17 @ 16:19:28 / http://castarha.wordpress.com/
Postat av: Annika

Så fin häst :)

Svar: Tack så jätte mycket!
Evelinn Åkerman

2014-05-17 @ 17:59:04 / http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Erika Andersson

Vad fin han har blivit!!

Kram på dig <3

Svar: Tack så mycket erika! kram!
Evelinn Åkerman

2014-05-18 @ 20:10:35 / http://eadressyr.blogg.se
Postat av: Malin

Gud så fin han är. Han kommer kunna gå hur långt som helst!!

Du har gjort ett sååååå bra jobb med honom!!❤️

2014-05-19 @ 07:48:00
Postat av: Malin

Gud så fin han är. Han kommer kunna gå hur långt som helst!!

Du har gjort ett sååååå bra jobb med honom!!❤️

Svar: tack så jätte mycket malin! <3
Evelinn Åkerman

2014-05-19 @ 07:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: