Hästia

2014-05-25 @ 15:57:23 / Utrustning
 
Jag vill stolt presentera mitt senaste samarbete ihop med den nylanserade och välorganiserade ridsportsbutiken hastia.se som är återförsäljare till många av mina personliga favoriter bland annat Schockemöhle sports. Jag är väldigt sugen på att klicka hem ett orange set med schabrak och lindor till min svara häst, visst vore det snyggt? dom har just nu kampanj på just Schokemöhles schabrak! och inte nog med det, alla mina bloggläsare som beställer får även 10% rabatt om ni uppger enewe i kassan!
 
Gilla hastia på facebook och ta del av unika rabatter samt kampanjer!
"Hästia är ridsportbutiken som värdesätter kundservice och kvalitet. Vi tror på nära relation med våra kunder och att skapa värde genom kunskap och noggrannhet! Vårt mål är att bli ditt självklara val när det kommer till utrustning för hästen, dig som ryttare och runt omkring."
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: