Hästsmycken

2014-05-16 @ 16:07:32 / Utrustning
Jag vill varmt rekomendera er att införskaffa fina och personliga smycken från min mammas vän Eva, hon gör allt ifrån armband till oss människor och pannband till hästarna och man kan bestämma helt själv hur man vill ha dom så man får det i sin egna stil och det gör det också väldigt personligt!
Jag har själv ett tagelarmband från rb som ligger mig varmt om hjärtat det är väldigt fint, fick också med en fläta med en liten lyckokula som ska bringa tur. Den har jag med mig i fickan när jag tävlar, kanske därför det gått så bra de senaste tävlingarna ;)
 
 
Det nästa jag skulle vilja ha är ett personligt pannband att ha till tävlingar, tänker mig då ett som går i silver som matchar vårt silvertema, eller ännu snyggare kanske att ha ett i silver, marin och rött som vårt sponsorschabrak kommer gå i.. hmm ska fundera på det, jag tycker iallafall att det är himla fina grejer och de jag testat än så länge - bra kvalité till ett mycket bra pris.
 
Är ni intresserade av att se mer eller beställa själva så kan ni kika in på deras facebook sida.
 


Postat av: Anonym

ååh så fina! kan du inte fixa så man som din bloggläsare får liiite rabatt om man köper? ;)

2014-05-16 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: