Kondisträna

2014-05-08 @ 18:03:00 / Vardag
Det va nån som reagera på vilken fin väg jag red på häromdagen och ville att jag skulle visa mer bilder, er önskan är min lag! Det är min grannes travrunda som hon brukar köra sina hästar på, den får vi låna när vi vill,  jätte fint sandunderlag perfekt att bara ligga och rulla på i galopp, kondisträna lite! Den går mellan deras hagar och våra hagar och är super mysig tycker jag, rb gillar den också.
 
 


Postat av: Mia

Hej ! Var har du för märke på din kavaj! Är där nått sprund på den i sidor eller bak, fin blogg

Svar: Min kavaj är faktiskt från horze!
Evelinn Åkerman

2014-05-08 @ 21:16:15
Postat av: Anja

Åh vad perfekt! Önskar att jag hade en sån väg!!

Svar: Jaa jätte mysig! kram
Evelinn Åkerman

2014-05-08 @ 22:42:11 / http://castarha.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: